Domo își închide toate magazinele. Reduceri de până la 90%

Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut, va închide toate magazinele fizice pentru a ră­mâne cu operaţiuni doar online, potrivit surselor din pia­ţă.

O parte dintre magazine au fost deja preluate de com­pe­titori, iar furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă com­­paniei care are deja probleme financiare de mai mulţi ani.

Până la închiderea ediţiei repre­zentanţii Domo nu au răspuns solicitării ZF. Potrivit ultimelor date, Domo avea în toamnă circa 75 de magazine fizice şi unu online.

Domo organizează în prezent o campania denumită ”Dăm tot”. În cadrul acesteia, clienții pot beneficia de reduceri de până la 90% la produse precum tastaturi, protecții pentru telefoane sau mouse-uri. Reducerile sunt disponibile în perioada 13-30 noiembrie, informeaza Mediafax.

 

[slideshow_deploy id=’20328′]