Primăria Lupeni preia costul gunoiului menajer pentru toți cetățenii

Locuitorii municipiului Lupeni vor fi scutiți, pentru aproximativ 5 luni de zile, de la plata facturilor pentru colectarea și depozitarea gunoiului menajer. Aceste costuri vpr fi preluate integral de către Primăria municipiului Lupeni pe periada cuprinsă între 1 martie 2016 și 3 septembrie 2016.

resmerita-primar-lupeni

Măsura a fost luată de către primarul Cristian Resmeriță, după ce mai mulți cetățeni s-au plâns că odată cu intrarea în faliment a societății Universal Edil, nu mai au unde să-și plătească facturile, iar serviciul de salubritate nu este executat corespunzător. Primăria municipiului Lupeni a fost nevoită să găsească soluţii pentru colectarea gunoiului menajer încă de la sfârşitul lunii februarie, dată la care  societatea care executa această categorie de servicii pentru populație – SC Universal Edil  SA Lupeni – a intrat în procedura de faliment voluntar.

”Problema gunoiului menajer este una complexă. Pentru moment, am găsit soluţia potrivit căreia populaţia municipiului Lupeni să nu mai plătească costul gunoiului pentru o perioadă de timp. Știu că în municipiul Lupeni există foarte mulţi cetăţeni de bună credinţă care şi-au făcut probleme că nu au avut unde plăti gunoiul, temându-se de faptul că vor plăti chiar și penalităţi pentru întârzierile la plată. Doresc să anunţ şi pe acastă cale populaţia din orașul nostru că Primăria municipiului Lupeni va suporta integral costul gunoiului menajer pentru toţi locuitorii din municipiul Lupeni pe perioada 01.03.2016-03.09.2016”, a declarat primarul Cristian Resmeriță.

Acesta informează, de asemenea că acolo unde asociaţiile de proprietari au încasat deja de la cetățeni costul gunoiului pentru lunile martie, aprilie şi mai, oamenii trebuie să îşi primească banii înapoi, având în vedere că nici societatea Universal Edil și nici Primăria Lupeni nu au facturat către asociațiile de proprietari costul serviciilor de ridicare a deșeurilor menajere.

[slideshow_deploy id=’17217′]