Sute de persoane așteaptă consiliere

Sute de persoane așteaptă, în fiecare zi de joi, să intre la biroul Casei Județene de Asigurări de Sănătate care funcționează la Petroșani. În timp ce oamenii se așează la coadă de la primele ore ale dimineții, oficialii Casei spun că unele dintre probleme pot fi rezolvate doar cu un singur click.

“Vizavi de activitate, din datele noastre, este de circa 100 de persoane, joi. Dintre acestea, 30% se prezintă cu probleme privind calitatea de asigurat, care la momentul de față nu mai există nevoie de adeverință. Calitatea de asigurat poate fi verificată de oriunde, de pe orice computer, de către oricine. 50% se prezintă pentru pierderea cardului de sănătate. Nu este necesară prezența. Este suficient să plătiți acea taxă la orice trezorerie, se listează cererea de pe site-ul Casei, se trimite cu Poșta sau joia la ghișeul mobil. 10%  se prezintă pentru demersuri privind cardul european, care și această activitate este ciclică și 10% se prezintă pentru anumite informații, care și acelea se pot afla de pe site-ul Casei”,  spun reprezentanții CJAS Hunedoara

Astfel, oficialii CJAS Hunedoara nu iau în calcul extinderea programului de funcționare a biroului mobil de la Petroșani. Ca solutie de compromis, în anul 2013 a fost deschis ghiseul de la Petrosani. Acesta functioneazã în fiecare joi de la ora 10:00 la ora 15:00.

[slideshow_deploy id=’27126′]

 



« (Știre anterioară)