Întâlniri cu abonații

Sesizările transmise de consumatori sunt analizate și unde se impune, conducerea și specialiștii operatorului de apă merg la fața locului. Acolo se țin adevărate audiențe.

Atât anul trecut cât și în aceste prime patru luni ale lui 2018, consumatorii au cerut conducerii operatorului de apă și canalizare întâlniri, pentru a clarifica diferite situații. ”Oamenii reclamă că au un consum mai mare decât cel înregistrat de apometrele lor sau diferite probleme. De multe ori cer să avem o întâlnire la fața locului pentru a vedea de unde este necazul și cum putem găsi soluții. Nu este pentru prima dată când ”audiențele” se țin în teren. De aici merg în alte părți în care oamenii au solicitat să ne întâlnim. Eu nu am nici o problemă să merg la fața locului. Este și cel mai corect așa pentru că, de cele mai multe ori, împreună găsim soluții să rezolvăm situațiile”, a spus directorul general al Apa Serv Valea Jiului, Costel Avram.

[slideshow_deploy id=’36590′]



(Următoarea știre) »