Sute de abateri descoperite de polițiștii locali din Deva

Un rapot de activitate Direcției Poliția Locală Deva arată că în luna octombrie 2018, angajații instituției au aplicat sute de sancțiuni pentru diferite abateri.

Cele 357 de amenzi date de polițiștii locali s-au ridicat la valoarea de 21.965 lei. Multe dintre sancțiuni au fost pentru încălcarea normelor legale privind circulația pe drumurile publice, circulația/staționarea vehiculelor și ocuparea abuzivă a locurilor de parcare închiriate/rezervate. Totodată, polițiștii Serviciului de Ordine și Liniște Publică, Paza Bunurilor au aplicat amenzi și sancțiuni pentru tulburarea liniștii și ordinii publice, comercializarea de produse pe domeniul public fără a putea justifica proveniența acestora, depozitarea de deșeuri în alte locuri decât cele amenajate în acest scop, dar și persoanelor care odată legitimate, s-a constatat că aveau cartea de identitate sau buletinul de identitate expirat. Amenzile date pe acest domeniu de competență au fost de 9.505 lei.Polițiștii locali din cadrul Serviciului Disciplina în Construcții, Protecția Mediului și Activitate Comercială au făcut o serie de verificări la societăți comerciale, persoane fizice autorizate, producători particulari, comercianți ambulanți pentru a descoperi neregulile pe această linie. „Angajații acestui serviciu au efectuat și pânde în locurile unde au fost informați că se depozitează ilegal deșeuri. Amenzile date de acest serviciu s-au ridicat la suma de 7.000 lei. În ceea ce privește Serviciul Monitorizare Video și Trafic, sesizările înregistrate în luna octombrie 2018 au fost pe linie de: ordine și liniște publică, circulație rutieră, disciplină în construcții, protecția mediului. Din cele 294 de sesizări, două au fost prin apelul unic de urgență 112. Oamenii legii au verificat în baza națională de date 232 de persoane și autovehicule”, precizează Dana Golea din cadrul

Compartimentului Comunicare, Promovare Imagine al Primăriei Deva.

Potrivit Poliției Locale Deva cetățenii pot face sesizări atât telefonic cât și prin intermediul aplicației Deva24, iar în acest fel echipajele pot soluționa imediat problemele reclamate.

[slideshow_deploy id=’17636′]