Primăria municipiului Vulcan / Anunț privind înregistrarea sistemelor de colectare și epurare a apelor uzate în registrul de evidență al Primăriei

Primăria Municipiului Vulcan  aduce la cunoștința cetățenilor Municipiului Vulcan faptul că prin apariția Hotarârii nr. 714/2022 privind aprobarea criteriilor pentru autorizarea, construcția, înscrierea, controlul, exploatarea și întretinerea sistemelor individuale adecvate de colectare și epurare a apelor uzate, persoanele fizice și juridice  care nu sunt branșate la sistemul de canalizare și care dețin sisteme de colectare  și epurare a apelor uzate (fose), au obligația de a înscrie  aceste sisteme în registrul de evidențã al Primãriei Municipiului Vulcan, conform art. 11 aliniatul (1) și (2).

Sistemele individuale autorizate pentru colectarea și epurarea apelor uzate trebuie să fie conforme cu normele de protecție a mediului, Garde de Mediu va putea  aplica amenzi pentru neînregistrarea în registrul de evidență a sistemelor individuale de colectare și epurare a apelor uzate.

Formularul de înregistrare se găsește pe site-ul Primăriei Municipiului Vulcan sau la Registratura Primăriei. Acesta se poate transmite prin adresa de email primvulcan@yahoo.com sau depus la registratura Primăriei.

Mai multe informații se pot obtine de la sediul Primăriei Municipiul Vulcan- Compartiment Urbanism, Protecția Mediului sau la tel:0254570340, int.226.

PRIMAR

MERIȘANU CRISTIAN ION