Primăria Municipiului Hunedoara face ANGAJĂRI

Primăria Municipiului Hunedoara organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează:

  1. consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat din Direcţia Tehnică;
  2. consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Registrul Agricol, Cadastru, Aplicarea Legilor Fondului Funciar;
  3. referent, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Registrul Agricol, Cadastru, Aplicarea Legilor Fondului Funciar.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat din Direcţia Tehnica din Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Hunedoara:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
  • consilier, clasa I, grad profesional superior în cadrul Biroului Registrul Agricol, Cadastru, Aplicarea Legilor Fondului Funciar din Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Hunedoara:
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 9 ani.
  • referent, clasa I, grad profesional asistent în cadrul Biroului Registrul Agricol, Cadastru, Aplicarea Legilor Fondului Funciar din Aparatul de Specialitate al Primarului Municipiului Hunedoara:
    • studii medii liceale absolvite cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării fimcţiei publice: minimum 6 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 26 iulie 2017, ora 10:00: proba scrisă;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se obțin la sediul Primăriei Hunedoara din str. Libertății nr. 17, Compartimentul Resurse – Umane, telefon: 0254/716.322.

[slideshow_deploy id=’24093′]