Direcţia Publică Administrare Cantină Sociala Deva scoate la concurs 7 posturi vacante

                 Direcţia Publică Administrare Cantină Sociala Deva, organizează concurs pentru ocuparea posturilor vacante, pe perioadă nedeterminată, în regim contractual, după cum urmează:

  1. 1 post Inspector de specialitate – I A – în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate;
  2. 1 post Inspector de specialitate – I – în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate;
  3. 1 post Consilier juridic – debutant – în cadrul Compartimentului Juridic, Achiziţii Publice, Resurse Umane;
  4. 1 post Consilier juridic – I A – în cadrul Compartimentului Juridic, Achiziţii Publice, Resurse Umane;
  5. 1 post Inspector de specialitate – I A – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;
  6. 1 post Casier – I – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;
  7. 1 post Muncitor necalificat (curatenie) – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;

angajari_ct_88261900

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

– Inspector de specialitate – I A – în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate;
a) Studii superioare economice cu diplomă de licenţă în domeniu;
b) Vechime in munca minim 5 ani;
c) Vechime in domeniul financiar-contabil al institutiei publice minim 3 ani;

– Inspector de specialitate – I – în cadrul Compartimentului Financiar – Contabilitate;
a) Studii superioare de lunga/scurta durata absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;
b) Curs de calificare in domeniul contabilitatii
c) Vechime in munca minim 5 ani;
d) Vechime in domeniul financiar-contabil minim 10 ani;

– Consilier juridic – Debutant – în cadrul Compartimentului Juridic, Achiziţii Publice, Resurse Umane;
a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă in Stiinte Juridice, specializare Drept;

– Consilier juridic – I A – în cadrul Compartimentului Juridic, Achiziţii Publice, Resurse Umane;

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă in Stiinte Juridice, specializare Drept;
b) Vechime in specialitatea studiilor minim 5 ani

– Inspector de specialitate – I A – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;

a) Studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă in Stiinte Administrative, specializare Administratie Publica sau in Stiinte Juridice, specializare Drept
b) Vechime in specialitatea studiilor minim 3 ani;

– Casier – I – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;

a) Studii medii
b) Curs de calificare in domeniul contabilitatii
c) Vechime in munca minim 5 ani

– Muncitor necalificat (curatenie) – în cadrul Biroului Administrare Pieţe si Organizare Târguri;
a) Studii gimaziale

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 27 august 2015: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 07 septembrie 2015, ora 10:00: proba scrisă;
  • 09 septembrie 2015, ora 10:00: proba interviu.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relaţii suplimentare si bibliografia cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Direcţiei Publice Administrare Cantină Sociala Deva, Deva, str. CuzaVodă, nr.36, bl. 112. jud. Hunedoara, pe pagină de Internet a Primăriei Deva (www.primariadeva.ro – PRIMĂRIA – CARIERĂ ) şi pe pagină DPACS Deva (www.sptargurideva.ro – Carieră). Informatii la telefon: 0254 / 210986.

 

 

 

[slideshow_deploy id=’13837′]