Cine va transporta cărbunele de la CEH?

Contractul cu Complexul Energetic Hunedoara este unul „păgubos” consideră compania de transport a statului și, prin urmare, de anul viitor ar putea fi întrerupt.
vagoane-carbune
CFR Marfă vrea să treacă pe plus după 10 ani de pierderi, iar în afară de contractul păgubos cu Complexul Energetic Hunedoara, compania are de recuperat bani de la CET-uri sau Oltchim, firme aflate în insolvenţă sau faliment. În total peste 324 de milioane de lei iar șansele de încasa această sumă sunt aproape nule. CFR Marfă a încheiat în 2015 un contract pentru doi ani cu Complexul Energetic Hunedoara (CEH), estimând să transporte 2,4 milioane de tone de cărbune, dar şi 1,1 milioane tone pentru servicii de manevră. Totodată contractul prevedea transportul cărbune energetic pe calea ferată între punctele de expediţie ale furnizorilor şi staţia CFR Mintia, respectiv antestaţia Triaj şi a serviciilor de transport cărbune brut de la staţiile CFR Paroşeni, Livezeni şi Lupeni la Halta Vulcan, respectiv a serviciilor de manevră feroviară pe liniile ferate industriale proprietate S.C.E.H. SA Petroşani.
[slideshow_deploy id=’20328′]
 


(Următoarea știre) »