La Apa Serv, problemele semnalate de cetățeni se discută nu din birou, ci pe teren

petrilaapa1De ceva vreme încoace, modul de acțiune în abordarea problemelor semnalate de cetățenii abonați la rețeaua publică de apă și canalizare din Valea Jiului de către responsabilii operatorului regional al acestor servicii de utilitte publică s-a schimbat radical în bine.

Practic, după cum avea să ne precizeze directorul general al Apa Serv, Costel Avram, nici o problemă semnalată de oameni, fie în mod direct, fie prin serviciul de relații cu publicul, fie la secțiile din cele 6 localități ale Văii Jiului, fie în programul de audiențe, fie chiar pe rețelele telefonice sau de socializare, nu rămâne neverificată și, acolo unde acest lucru este posibil, nerezolvată în cel mai scurt timp.

Succesul acestui mod de acțiune implementat la Apa Serv Valea Jiului de Costel Avram își dovedește, în același timp și eficiența. Asta deoarece, așa cum sune Avram, ”una este să vezi realitatea de la fața locului şi cu totul alta este să vezi problemele din birou”

Astăzi, tot ca urmare a unei astfel de sesizări venite de la cetățenii din blocul 3, de pe str. Republici din Petrila, directorul general al Apa Serv, împreună cu colegii din departamentul tehnic au avut o discuție, chiar la fața locului, cu cetățenii care reclamau anumite deficiențe la rețeaua de apă.

Concluzia întâlnirii: ”Împreună am găsit soluția cea mai bună…”, a declarat Costel Avram, directorul ASVJ.

petrilaapa2

[slideshow_deploy id=’36591′]