Apa Serv Valea Jiului îşi promovează facilitățile

Operatorul de apă și canal urmărește să crească numărul abonaților care-și achită facturile prin instrumentele electronice de plată. Chiar dacă plata facturilor on-line este posibilă de câțiva ani, cel puțin vârstnicii preferă să achite la casieriile operatorului.

 Apa Serv Valea Jiului a implementat serviciul de plată on-line a facturilor încă din anul 2015 iar rezultatele au apărut imediat printr-o creștere a încasărilor. Clienţii au acum la dispoziţie trei metode de plată a facturilor, respectiv prin bancă, la casierii sau prin sistemele pay-point.

”Timpul este prețios pentru mulți dintre abonații noștri și am urmărit să le venim în întâmpinare, să nu mai bată drumul până la ghișeele noastre. Aceste facilități au fost primite foarte bine de un număr însemnat de consumatori însă mai avem și persoane care încă își achită facturile prin metoda clasică, adică la ghișeu. Din acest motiv vrem în această primăvară să demarăm o campanie de informare a abonaților cu privire la instrumentele electronice de plată. Sunt consumatori care se tem că vor plăti comision dacă își achită prim bancă sau on-line din cont, dar nu este așa. Omul plătește doar cât are pe factură iar comisioanele percepute sunt achitate de noi”, a declarat directorul general al SC Apa Serv Valea Jiului, Costel Avram.

 

Citirea consumului se va face trimestrial

 

Odată cu demararea acestei campanii de informare va fi implementat și un serviciu de citire trimestrial. Și acest lucru urmărește să vină în sprijinul abonaților, dar va ajuta și Apa Serv Valea Jiului. ”Cetățeanul nu va mai fi nevoit să stea acasă și să aștepte să vină angajatul nostru ca să-i citească apometrul. El are acum posibilitatea să ne trimită consumul lunar prin intermediul saitului societății, telefonic ori să vină la sediul operatorului. Citirea apometrului la trei luni îl va scuti de drumuri pe abonat și ne va ajuta pe noi să avem o evidență clară a consumului”, a mai declarat Avram. În plus, în cadrul acestei campanii demarată de operatorul de apă și canal va fi popularizat și serviciul prin care consumatorii sunt anunțați cu privire la restricțiile impuse de avarii.

[slideshow_deploy id=’17636′]