Post de conducere, la Vulcan

 

Administrația locală de la Vulcan ar putea avea și un city-manager. Înființarea postului de administrator public a fost aprobat de consilierii locali.

“Numirea în funcţia de administrator public al municipiului Vulcan se va realiza ca urmare a promovării concursului organizat în acest sens în condiţiile legii. În urma promovării concursului numirea în funcţie a administratorului public se va face prin dispoziţie a primarului. Între primarul municipiului Vulcan şi administratorul public se va încheia un contract de management, care va stabili şi obiectivele şi criteriile de performanţă ce trebuie îndeplinite de administratorul public. De asemenea, prin prezentul proiect de hotărâre se propun şi criteriile şi procedurile de eliberare din funcţie a administratorului public al municipiului Vulcan”, arată nota de fundamentare a proiectului de hotărâre.

Funcţia de administrator public a fost înfiinţată prin Hotărârea Consiliului Local Vulcan nr. 63/26.05.2016 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii ale Primăriei Municipiului Vulcan. Dacă proiectul de hotărâre va fi aprobat de consilierii locali, atunci se va organiza concurs pentru ocuparea postului.

[slideshow_deploy id=’43281′]